|
Setlementti Kyröskoskela Setlementti Kyröskoskelan Keskustelufoorumi
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Tapsa Sementti Ylläpito
|
Lähetetty: Ke Jou 12, 2007 10:11 Viestin aihe: Laaja alainen toiminta lähialueen kunnissa. |
|
|
Kyröskoskelan toiminta on laaja alaista sekä toimintamuotojen,että toiminta alueen osalta.Kolmannen sektorin kuntasektorin toimintaa tukeva toimintamme monipuolistuu yhä vielä,kuin myös laajentuen alueellisesti.Tarkoituksenamme ei kuitenkaan ole pyrkiä summamutikassa osallistumaan kaikkeen sosiaalisen alan työhön,vaan kehittää toimintaamme mahdollisimman ammattitaitoiseksi kunnallista sosiaali ja opetustyötä tukevaksi,herkästi ongelmiin reagoivaksi ja laaja alaiseksi terveeseen yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen,oppimiseen ja yhteistyöhön tukeutuvaksi "kädenojentajaksi",jonka kautta on mahdollisuus löytää "avain uusiin oviin" elämässään silloinkin kun se tuntuu mahdottomalta.Setlementtityö perustuu "Siltojen rakentamiselle",ihmisten välille erityisesti silloin kun yhteiskunnan tarjoamat palvelut eivät pysty vastaamaan haasteisiin.Mahdollisuutemme toimia näinkin haastavilla elämän alueilla perustuu pitkälti kevyeen organisaatioomme ja "luovaan hulluuteen",sillä taloudellisesti toimintamme ei suinkaan perustu voiton maksimointiin,vaan hyvin pikkutarkkaan tasapainoiluun ammattitaitoisen henkilökunnan pitäessä toiminta edellytykset yllä silloinkin kun vastaavan tyylistä toimintaa ei kunnallisesti pystyttäisi tuottamaan samalla rahalla.  _________________ Olen tavannut usein ihmisiä jotka ovat enkeleitä,eivätkä edes itse tiedä sitä,mutta kun siipiään on niin vaikea kätkeä.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ellu Uusi käyttäjä
|
Lähetetty: To Hel 14, 2008 4:10 Viestin aihe: |
|
|
Hei.Olisin tiedustellut,että onko Setlementillä toimintaa Vammalassa tai lähialueella?Jos jo on tai on tulossa niin kiinnostaisi tietää millaista? _________________ Elämä on taidetta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tapsa Sementti Ylläpito
|
Lähetetty: La Hel 16, 2008 12:24 Viestin aihe: Setlementti Vammalan alueelle? |
|
|
Hei Ellu.Kiitos mielenkiinnostasi.Ei ole tällä hetkellä toimintaa ihan Vammalassa.Lähin paikka missä olemme toistaiseksi toimineet on Mouhijärvi,mutta ans kattoo,eihän sitä koskaan tiedä.Meillä on kehitteillä uusia projekteja par aikaa joiden toteuttamis paikka on vielä auki jos päästään niin pitkälle,että rahoitus järjestyy niin emmehän me ole tähänkään asti toimineet pelkästään Kyröskosken-Hämeenkyrön alueella.Mielenkiinnolla otamme vastaan tietoa,tai ehdotuksia sen suhteen,millä toiminta-alueella teidän alueellanne olisi tarvetta luotettavalle ja monella kolmannen sektorin toiminta-alueella jo toimineelle yhteistyökumppanille.Jos olet itse ansioitunut esim. nuorisotyön,vanhus,vammais tai vaikka maahanmuuttajien kanssa toimimiseen,niin voihan hyvin olla että olet samalla luomassa itsellesi uutta mielenkiintoista työpaikkaa mahdollisen uuden toiminnan/projektin alkaessa! Täältä löydät yhteystiedot niitä tarvitessasi: http://www.kyroskoskela.net/yhteystiedot.html _________________ Olen tavannut usein ihmisiä jotka ovat enkeleitä,eivätkä edes itse tiedä sitä,mutta kun siipiään on niin vaikea kätkeä.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|